keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Peruspaita imetyspaidaksi


6 kommenttia:

  1. Voi kiitos tästä vinkistä! Pitäisi sukulaiselle imetyspaita tehdä ja näillä ohjeilla uskon onnistuvani :-)

    VastaaPoista
  2. Mä en ole noin ylös tehnyt sitä alaosaa. Oon vaan poikkassut kaavan rinnan alta, ja sitten kainaloon asti lisännyt korkeutta alaosaan, ihan vapaalla kädellä (näin itselle tehdessä ;) ). Se on ihan riittävä, tai toki varmaan riippuu rintojen koostakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä olikin juttua toisaalla, että riippuu rintojen koosta, että mihin alaosan yläreuna tulee ja mikä tuntuu parhaalta. Minirinnoille havaitsin hyväksi boobin t-paidan, jonka löysin kirpparilta ja tämä rinnan yläpuolelle tuleva alaosa on tehty sen mukaan. Mä olin kotona paljon ja *seuraa paljastus* en käyttänyt ikinä rintsikoita (tarve oli ja on niin minimaalinen :D ), joten senkin vuoksi korkea alaosa oli käytännössäkin hyvä ratkaisu.

      Kannattaa testata itselleen sopivaa mallia, jostan ei niin hyvästä kankaasta, ennen The Kankaan leikkaamista. :)

      Poista
  3. Totta. Minäkin olen muuten apinoinut boobin paidasta ja siinä kaitale tuli vain kainaloon! Ehkä ne on muuttaneet systeemejään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai mää muistan merkin väärin -ei kyllä olis mitenkään uutta :D

      Poista